lördag 15 juni 2013

Ett inlägg!

Så många per år orkar jag plita ner.
Fördelen är att jag kort ock koncist kan berätta vad jag gjort och vad som hänt.
Nackdel? Ja, jo, detaljerna kanske inte blir så många, men men.

Sen förra året har jag hunnit;

..bo i Göteborg och jobbat för samma flygbolag som innan(med bas i GBG).


..träffat fantastiska människor just i Göteborg. En av dessa fantastiska människor har jag fått fördelen att bli ihop med(säger man 'bli ihop' ännu förresten?). Jag kallar honom för mycket men för mig är han ett riktigt lyckopiller!


..gått på taxfreevagnen med Emmilie och promotat "Finsk afton"(innehålande Minttu och Salta pingviner, även Afrikansk afton innehållande Amarula Cream och mig(!)). Har nog aldrig skrattat så mycket på en flygning som då! Försäljningen gick i taket på våran vagn såklart! 

..Inte mediterat en endaste gång sen den där intensivkursen i april-12

..köpt Vibrams FiveFingers och använt dessa flitigt- träningen blir tyngre och skönare när hela foten får jobba!



..börjat plugga matte för att så småningom läsa vidare, planen är att jobba med djurskydd. 

..bott på Drottninggatan i Stockholm för att sen anmäla mina värdar för ockerhyra till hyresnämnden. Självklart ska man ta betalt för att man hyr ut sitt hem, MEN, jag tycker man ska ge f*n i att lägga på 500% på de utgifter man själv har.

..blivit Oslobo! Denna sommaren 2013 har jag och några kollegor från proffice-kursen fått bas i Oslo. Allihopa bor vi i samma lägenhet mitt i centrala stan med gångavstånd till det mesta bra man kan behöva.
Oklart dock om jag stannar hela kommande vintersäsong...








Det var allt, nu är jag uttråkad igen av detta skrivande haha!

Må bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

love your achievements cause all of this are achievements....fun to read about ur life....
well done for all ur hard work....
ha en bra dag