fredag 4 maj 2012

I onsdags var jag på Allergikliniken Stockholm för att testa bioresonans. 
Bioresonans är en metod att behandla diverse allergier på. All materia vibrerar på en viss våglängd- frekvens, så även allergier. 
Man kan säga att man med hjälp av en typ av transformator tonar in den frekvens som allergin finns på för att sen på nåt sätt skicka tillbaka en frisk frekvens.
Teorin bakom terapin är att störningar i kroppens elektriska mönster orsakar sjukdomstillstånd. 
Om störningen behandlas, så påverkas även de kemiska reaktionerna i kroppen, t.ex. smärta, inflammation eller allergisymtom som hösnuva, nässelfeber, astma och eksem..
Bioresonans kolliderar inte med klassisk skolmedicin. Det är snarare ett komplement till den på grund av att det neutraliserar biverkningar (störningar i systemet) orsakade av mediciner.
Självklart varierar resultatet från person till person, precis som med "vanlig" medicinering, men mellan 7-15 behandlingar så ska man märka ca 80% förbättring.

Jag känner att mina allergier har blivit värre, och när jag börjar känna mig trött och bara vill ligga i sängen hela dagarna av medicineringen/allergin, då känner jag att det MÅSTE finnas ett bättre sätt.
Folk åker till månen för tusan!
Det jag då ska undvika är laktos,gluten/vete och svamp ett tag, tills jag gjort alla behandlingar.. Förmodligen ska jag vara försiktig med det resten av livet också.

Svamp som är så gott :(



Inga kommentarer: