tisdag 17 april 2012

Det går fort när man har roligt!

Och då var det ganska exakt ett år sen man skrev här, tänk va tiden går fort! Och tänk att jag är bra på så mycket annat än att blogga!
För ett år sen var jag alltså på väg ner till ön för påskfirande, idag har jag precis kommit upp därifrån. Har haft det jättebra, träffat vänner och familj och även hunnit bli lite sjuk.

Under året som gått har det hänt lite, bland annat har jag-


- sagt upp mig från mitt dead-end-job jag hade i Västerås




- flyttat till Stockholm och hunnit stormtrivas



- blivit flygvärdinna


- blivit blåst av en gubbe jag skulle hyra ut min lägenhet till, jag blev så förbannad att jag, efter noga eftertanke skickade ett tveksamt sms till honom(Im not a bitch, Im just being myself..)



- haft på mig en burka



- grillat korv i mina hemtrakter uppe i fjällen(det var väldigt länge sen jag var där uppe så ja, det är en big deal för mig)



- anmält mig till en kurs i 10 dagars meditation, jag som aldrig mediterat förut!



Och om några veckor flyttar jag till det jag hört man kallar för Sveriges framsida- västkusten.
Kommer jag nånsin stanna på ett ställe mer än ett par år?



Inga kommentarer: