tisdag 1 februari 2011

Konsumera mera.


Det är precis det jag vill göra.
Jag känner att jag snålat och hållt igen så j*kla länge nu så jag spricker nästan varje gång jag inser att jag inte "kan" eller "har råd" med nåt jag så gärna skulle vilja ha.
Eller som jag behöver..
Tex en ny telefon. Det har jag tjatat om lääänge, men avvaktat eftersom det är inte nåt jag "behövt". Vi lever ju bara på en lön i detta lilla hushåll och då är det ju smartast att va sparsam på utgifterna :P
Jag har siktat in mig på en Iphone.
Helt enkelt nyfiken på vad hajpen kring den är: "den är så bra! Den har sååå många fantastiska funktioner! Allt förändras! Beundran! Beundran!"
Jag har fallit för den vita Iphone4. När den kommer ut slår jag till!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är med dig på det spåret.. Håller inne med alla pengarna så gott som det går för diverese buffertar.. Men nu vill jag HA en telefon. En bra telefon och iphen 4 är BRA! /Cajsa

Ida sa...

Du är värd en språjlans ny lur jess! Do it, do it!