lördag 18 september 2010

fler bilder från sommaren..

Jag o Mr A fular oss!

Vi var några som fyllde 100 år. Tillsammans alltså. Så jag fick åka till ön :D.
Vi fixade musik från 80/90-talet, några liter vinbål och goda vänner, så var festen igång!


Under dagen hittade jag Fredrik vid Bingan. Klart han ville med på en resa till 80/90-talet igen!



Helena e så söt!


Jag fick träffa Elin också, det var längesen... Tyvärr stannade hon inte så länge :(


Noga förberedelser såklart..

Till slut blev vi såhär fina!

Jag har vart i huvudstan några gånger..

..kanske vart på fest emellanåt..

Det var bröllopsyra i stan...
..tur att det fanns storbildsskärm.


En ballong formad som ett hjärta, syns bra va? Efter bröllposcermonin ska det ju firas! Vi hittade en park full med fågelskit som vi tyckte passade utmärkt..

Skål för sommaren, kärleken och brudparet(vart de nu är nånstans)!!
Skål igen!
..och igen :)


..och jag vet inte varför jag tog den här bilden. Kanske för att det såg väldigt kliché ut med de där McDonalds-påsarna?

Inga kommentarer: